Q & A
Q: Bagaimana untuk membeli dari talian?
Anda boleh membuat tempahan dengan kami kerana kami adalah agen berdaftar dengan The Secret Garden
Q: Apabila anda boleh menghantar keluar pesanan saya?
Kami
menghantar semua pesanan yang disahkan dalam tempoh 5 hari perniagaan.
Biasanya, Secret
Garden akan menghantar pesanan pada setiap hari Rabu dan Sabtu. Jikalau
ia jatuh pada hari cuti umum, pesanan akan dihantar pada hari kerja
yang berikutnya.Kalau pesanan dan pembayaran anda dibuat selepas Pukul 2pm, pesanan tersebut akan dianggap sebagai pesanan pada hari berikutnya.
Q: Berapa lama yang diperlukan untuk menerima tempahan saya?
Secret
Garden akan dihantar pesanan anda dalam masa 5 hari perniagaan. Adakah
semua bergantung kepada lokasi.
Q: Siapakah yang akan membayar untuk kos penghantaran?
Semua
kos penghantaran perlu ditanggung oleh anda.
Q: Berapakah kos penghantaran?
Kos penghantaran dan pengendalian bagi Semenanjung Malaysia ialah RM 9.00/kg
dan RM 15.00/kg untuk Sabah & Sarawak.
Q: Bolehkah saya mendapat diskaun jika saya tidak mahu pembungkusan anda?
Kami
memohon maaf. Ini adalah tidak dibenarkan.
Q: Bolehkah saya memilih warna bunga?
Maaf.
Anda tidak boleh memilih warna. Semua warna sudah disusun terlebih dahulu dan kami mengirim
secara rawak.
Q: Di mana saya boleh berjumpa dengan anda? Saya mahu melihat sampel.
Maaf.
Pejabat kami tidak terbuka kepada orang ramai. Anda hanya boleh melihat produk
dari blog kami.
Q: Bolehkah saya mengambil stok dari kedai / cawangan anda?
Tidak. Kami hanya berurusan dalam talian sahaja.
Q: Saya mahu menjadi agen anda. Bagaimana?
Boleh,
tetapi terdapat terma-terma dan syarat-syarat yang anda perlu penuhi. Untuk
maklumat lanjut, sila hubungi kami.
Q: Warna yang sesuai untuk saya?
Sila
rujuk kepada tip kami untuk memilih warna dengan Horoskop atau Ciri-ciri.
Q: Bolehkah saya membeli hanya bunga?
Maaf, tidak, kami tidak hanya menjual bunga. Ia adalah pra menyusun ke dalam gelas dan
ia diimport sepenuhnya.
Q: Adakah terdapat mana-mana perkhidmatan penghantaran 1 hari?
Maaf
ia tidak boleh didapati sehingga notis selanjutnya.
Q: Bunga akan layu (mati) semasa penghantaran?
Tidak, seperti yang kami terangkan sebelum ini, kita diproses bunga terlebih dahulu
menggunakan teknologi Jepun dan bunga tidak akan layu walaupun anda tidak
menyiram air lebih daripada satu bulan.
Q: Bunga yang terbalik apabila saya terima. Apakah yang perlu saya lakukan?
Jika
bunga yang terbalik, maka anda perlu gerakkan span bunga dengan berhati-hati ke bahagian
bawah kaca dan tutup dengan rumput.
Nota:
Sila berhati-hati kerana bunga dan batang sangat rapuh. Kami tidak gantikan dengan yang baru jika anda secara sengaja/ tidak merosakkan mereka.
Q: Bolehkah saya menukar bunga ke dalam gelas yang lain?
Ya,
anda mungkin walaupun kita tidak menggalakkan kerana bunga yang sangat rapuh.
Q: Kaca kelihatan berhabuk. Bagaimana untuk membersihkan?
Gunakan
sehelai kain basah untuk membersihkan bahagian luar. Untuk bahagian dalaman,
anda boleh menggunakan sehelai kertas tisu kering.
Q: Bolehkah saya membatalkan pesanan saya? Bagaimana?
Ya,
anda boleh membatalkan dalam masa 24 jam dan akan ada penalti admin caj RM 30.00 bagi setiap item dibatalkan.
Q: Bolehkah saya menukar alamat penghantaran selepas saya membuat pesanan?
Ya,
anda boleh berubah dalam tempoh 24 jam dan akan ada penalti admin caj RM 30.00
untuk perubahan alamat.
No comments:
Post a Comment